dag 5 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu

dag 5

Door: Marcel Vis

Blijf op de hoogte en volg Marcel

25 Oktober 2014 | Nederland, Middelburg

Goede morgen bibberende en God zij dank verregende Nederlanders, wij zijn weer bepakt en bezakt gereed voor de reis naar het Kruger park dus de kans is heel groot dat ik vanavond geen verbinding heb en dan morgen ook niet. Ik heb weer heerlijk de slaap der onschuldige ondergaan en mijn zo atletisch afgetrainde de lichaam is weer klaar voor een dag vol gevaar en avontuur. Nog even voor diegene die iedere dag met smart op de postbode zitten te wachten en niet omdat het zo'n lekker ding is maar omdat hij wellicht een mooie ansichtkaart van het verre Afrika bij zich zou kunnen hebben,...stop daar maar mee want de post staakt hier al 3 maanden en dat is nog niet over hebben wij begrepen. Ik stop nu meteen dit letterkundig hoogstandje om weer een fabuleus Afrikaans ontbijt naar binnen te gaan werken en op pad te gaan. Oh ja nog even ..gisteravond zaten we aan het diner en achter mij zat werkelijk een enorme spin tegen de wand. Kijk 3 kilo is wat overdreven, maar enorm groot was hij wel . We wilden hem verwijderen met een wijnglas erover en dan een stuk papier er onder en hem dan buiten zetten,....maar hij paste niet in een wijnglas. Er kwam iemand van het personeel aan te pas en die sloeg hem meteen met een krant hardstikke morsdood. Wij gelijk van ach en zonde, maar ze vertelde ons doodleuk dat hij heel giftig was en dat een beet ervan dodelijk was. En dat zat weer 30 cm achter mij tegen de muur. Ik heb iets met spinnen de laatste tijd. Nou de enige ervaring die ik nog wel eens wil ondergaan is met een zwarte weduwe en dan bedoel ik een leuk jong negerinnetje waarvan de man net onder de bus terecht gekomen is....Ha ha ha....wat een giller weer. Nou ik ga eten en wens jullie een fijne, natte en vooral gure dag toe dag toe. Tot later en groeten van uw recent aan de dood ontsnapte immer alerte reporter in het verre Afrika.


  • 25 Oktober 2014 - 10:48

    Corinne:

    Ohhoh, jij hebt er echt plezier in hè dat het hier miezert en mistig is, bahbah!
    Voor wat betreft die spinnen verhalen: hou daar maar mee op want ik krijg hoogpolig kippenvel hier :-(.
    Voor de rest veel plezier en handjes thuis...Groetjes!

  • 25 Oktober 2014 - 11:33

    Henri:

    Heerlijk zo jullie verhalen te lezen op een miezerige zaterdagochtend. Blijf schrijven. En genieten. Henri

  • 25 Oktober 2014 - 21:41

    Jojo:

    Zo...wij zijn eer terug na een mooi weekje Volendam hoe Hollands zijn wij bezig geweest! Maar zeker ook de moeite waard geweest! Leuk jullie verslag weer te lezen in het mooie daar.... Afrika...
    Groeten aan je prive leeuwtje...Assie Knuf Jojo x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Marcel

Ik ben Marcel Vis, getrouwd met Astrid Vis - Veen en vader van een zoon en een dochter en pseudo paps van een pseudo dochter. bij elkaar heb ik 5 kleinkinderen als we het manneke meerekenen van de vriendin van mijn zoon en dat doen we dus ook. Ik ben eigenaar van een massage praktijk in Middelburg en daar zelf ook werkzaam in als masseur en mijn vrouw houdt achter de schermen alles prima draaiende. Daarnaast heb ik nog een baan als customer service medewerker bij een haven bedrijf in Vlissingen. We proberen optimaal te genieten van het leven en daar hoort deze reis naar Zuid-Afrika bij. We hebben onze voorzichtige schreden al gezet in China en veel Europese landen. Deze reis gaan wij samen met 3 Belgische vrienden en de rest van een gezelschap ondernemen en zien daar dan ook heel erg naar uit. Als het half zo indrukwekkend wordt als China, dan zijn we al dik tevreden.

Actief sinds 23 Sept. 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 10575

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 28 November 2014

Onze tweede reis

Landen bezocht: