drama - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu drama - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu

drama

Door: marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel

30 Oktober 2014 | Nederland, Middelburg

Ik probeer het nog een keer want ik ben uw eigen nooit opgeven reporter en ik heb nog steeds mijn eigen tandjes om me ergens in vast te bijten. Gisteren had ik een groot verslag geschreven en dat was zomaar weer niet doorgestuurd dus helemaal voor niets zitten werken hier. Ik doe nu liever 3 korte dan 1 lange in de hoop dat het wel aankomt. Nu gebruik ik de mobiel van onze buschauffeur als route dus God zegent de greep. Na het avond eten zou hier de boel weer moeten werken dus dan probeer ik het weer. Vandaag op safari geweest en waanzinnige dingen gezien. Daarna hier op de lodge waar onze huisjes staan een duik genomen in het zwembad. Dat is dus echt midden in de wildernis. En tijdens het zwemmen kwamen 2 giraffen gewoon even een kijkje nemen op het grasveld naast ons. Twee kleintjes stonden verderop, en toen ik daar met een omweggetje probeerde foto's van te maken had ma giraffe het al lang gezien en beende mijn kant op. Dus wegwezen was de leus, want met giraffen mama's moet je het niet aan de stok krijgen. Maar met een een ondergaande zon om 18.00 uur, liggend in het zwembad en dan twee 5 meter hoge giraffen naast je in te ook werkelijk om waar te kunnen zijn. Ik kom straks terug en dan horen jullie meer van onze bizarre avonturen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Marcel

Ik ben Marcel Vis, getrouwd met Astrid Vis - Veen en vader van een zoon en een dochter en pseudo paps van een pseudo dochter. bij elkaar heb ik 5 kleinkinderen als we het manneke meerekenen van de vriendin van mijn zoon en dat doen we dus ook. Ik ben eigenaar van een massage praktijk in Middelburg en daar zelf ook werkzaam in als masseur en mijn vrouw houdt achter de schermen alles prima draaiende. Daarnaast heb ik nog een baan als customer service medewerker bij een haven bedrijf in Vlissingen. We proberen optimaal te genieten van het leven en daar hoort deze reis naar Zuid-Afrika bij. We hebben onze voorzichtige schreden al gezet in China en veel Europese landen. Deze reis gaan wij samen met 3 Belgische vrienden en de rest van een gezelschap ondernemen en zien daar dan ook heel erg naar uit. Als het half zo indrukwekkend wordt als China, dan zijn we al dik tevreden.

Actief sinds 23 Sept. 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 10534

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 28 November 2014

Onze tweede reis

Landen bezocht: