godverdegodver 2 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu godverdegodver 2 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu

godverdegodver 2

Door: Marcel Vis

Blijf op de hoogte en volg Marcel

01 November 2014 | Nederland, Middelburg

We zijn enkele dagen geleden vertrokken uit een geweldige lodge met rieten hutten. Daar moest je op je knietjes door het deurtje en het geheel lijkt op een bijenkorf voor mensen. Heel vreemd maar erg leuk en de wilde varkens en kudu's lopen zomaar de kraal in en uit. Een kraal is een ring van dit soort huisjes en het is zoals de Zulu's hun hutten neerzetten. Astrid en hebben daar gewandeld en dan kom je dus een groep zebra 's tegen, impala's en nog meer geweldige dieren. Ongelofelijk allemaal. De lodge waar we gisteren uit vertrokken lag heel erg hoog met een enorm uitzicht. Toen we terug kwamen van een geweldige safari zijn we met enkelen het zwembad ingedoken en dan kon je zo enorm ver kijken over de Afrikaanse vlakte als het oog maar reiken kon. De zon was net aan het ondergaan om 18.00 uur en twee giraffen kwamen doodgemoedereerd een kijkje nemen. Dus stelt u even voor, ik lig net heerlijk verkoelend over de rand van het zwembad te kijken naar de rood oranje kleuren die de zo'n over het Afrikaanse vergezicht uitstrooit, en dan komen tegen die achtergrond op 20 meter twee andere die prachtige beesten voorbij schrijden . Onbeschrijfelijk, en de mensen die mij kennen weten dat ik niet zo snel sprakeloos ben ( ik zie vanaf hier die opgetrokken mondhoeken al voor me ) maar nu was ik toch wel even stil. Dit was ,, asem pakkend'' zoals dat hier heet. Dit kan werkelijk alleen maar hier.Het is bijna 07.00 uur dus ik ga even douchen en zorgen dat ik ontbijt krijg en ontbijten kunnen ze hier wel. Uw zo innig geliefde en niets ontziende razende reporter zijn koffer komt dan wel lichter terug naar Nederland, maar zijn eigenaar zal iets in gewicht en omvang zijn toegenomen. Beste pyamalopers ik probeer vanmiddag wel weer even wat te schrijven dus tot later. Alvast een fijn weekend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Marcel

Ik ben Marcel Vis, getrouwd met Astrid Vis - Veen en vader van een zoon en een dochter en pseudo paps van een pseudo dochter. bij elkaar heb ik 5 kleinkinderen als we het manneke meerekenen van de vriendin van mijn zoon en dat doen we dus ook. Ik ben eigenaar van een massage praktijk in Middelburg en daar zelf ook werkzaam in als masseur en mijn vrouw houdt achter de schermen alles prima draaiende. Daarnaast heb ik nog een baan als customer service medewerker bij een haven bedrijf in Vlissingen. We proberen optimaal te genieten van het leven en daar hoort deze reis naar Zuid-Afrika bij. We hebben onze voorzichtige schreden al gezet in China en veel Europese landen. Deze reis gaan wij samen met 3 Belgische vrienden en de rest van een gezelschap ondernemen en zien daar dan ook heel erg naar uit. Als het half zo indrukwekkend wordt als China, dan zijn we al dik tevreden.

Actief sinds 23 Sept. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 10577

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 28 November 2014

Onze tweede reis

Landen bezocht: