schitterende lokatie - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu schitterende lokatie - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu

schitterende lokatie

Door: Marcel Vis

Blijf op de hoogte en volg Marcel

04 November 2014 | Nederland, Middelburg

Gisteren aangekomen, in een prachtige lodge in de bergen. Een geweldige plaats hoor met een uitzinnig mooie natuur en prima faciliteiten. Het had beste lezers maar heel weinig gescheeld of u had dit stukje niet kunnen lezen. Ik zie u denken,..niet? Hoezo niet ik mankeer toch niets aan mijn ogen? Nee dat zal zeer waarschijnlijk ook wel niet, maar dat kan ik niet zien vanaf hier. Nee, Beste mensen het verhaal is dit, gisteren onderweg naar hier stoppen we bij een rommelig gebeuren omdat het de laatste mogelijkheid was om te pinnen. Ik had nog niets nodig, maar ik zag wel wat leuke kraampjes en kleurrijke figuren rondlopen waar ik misschien wat leuke plaatjes van kon schieten voor mijn groupies in Nederland. Dus ik de bus uit en onder het mom van ,, ik kom leuke foto's maken gelijk me vergapen aan al die leuke rondborstig en dikbillige negerinnetjes,, toch wat leuke culturele pictures verzameld. En ik zie een leuke dikke mevrouw aan de overkant in fleurige kledij, onder een bonte parasol, proberen fel gekleurde appelsienen aan de man / vrouw te brengen, dus ik dacht dat wordt een kleurrijk gebeuren en stak de weg over, ik had natuurlijk braaf vluchtig gezien dat er van links niets aankwam, maar van rechts was dat wel zo en dan zitten ze dus op jou kant. Een Toyota pick-up ( 80% is Toyota ) kwam met hoge snelheid aan gescheurd en kon mij door mijn zijsprong maar net ontwijken. Door zijn loeiende claxon waar ik me de hubekelubes van schrok en de enorme stofwolk die langzaam optrok en mijn knappe verschijning weer aan het publiek openbaarde, stond ik dus midden op de weg zo wit als een zwarte albino pantertje. En dan in de bus, mij zogenaamde medereizigers die allemaal bulderend van het onbeschaamde lachen alles hadden gadegeslagen. Totaal geen respect die armoedzaaiers. ( De pin deed het niet, vandaar ). Maar goed er is hier een geweldig restaurant waaronder een Indiase keuken en dat zie je hoe zuidelijker je komt steeds meer, dus ik was zo blij dat ik even iets anders kon eten dan kip en al dat buffel buffet gedoe. Ik heb heerlijk gegeten en heb daarna Astrid en mezelf bij de massage meisjes opgegeven om straks om 12.00 uur een zalige massage te ondergaan. De rest is de bergen in met 4 weel drives, maar wij hebben een relax dag ingelast. Ik ben gister eind van de middag persoonlijk even bij de twee meisjes gaan reserveren en met wat uitsloverig gedrag en zo ,...U kent dat wel lekker over massages staan kletsen zodat ze weten héél goed hun best te moeten doen. Ik heb er nu al zin in. Gisteren vertrokken we uit het uiterst criminele Durban, de grootste havenplaats van Afrika, maar wat een Getto is dat zeg, nog erger dan Chicago zeggen ze. Nou dat was ook wel zo. Ik heb het nodige gezien...en het mooiste was nog wel, dat overheid heeft een programma tegen aids lopen en op veel plaatsen kunnen ze hier condooms gratis pakken uit mandjes of bakjes. En omdat veel Afrikanen niet weten wat en hoe te doen met die regenjasjes, hebben ze er een klein verklarend papiertje voor laten drukken. Slim natuurlijk, dat moet ik ze nageven, maar ze door het condoom heen er aan vast te nieten, gaat toch een beetje aan het doel voorbij. Ha, ha, ha ja u denkt, die gek verzint ze ter plaatsen, maar het is werkelijk waar de waarheid. Op mijn woord van padvinder. Źo toch weer wat wijzer over het doen en laten hier in Afrika door de onmetelijke opmerkzaamheid van uw eigen zo educatief ingestelde vertegenwoordiger ter plaatse. Dat was het weer even, ik ga zo koffie drinken en daarna douchen en mijn duurste luchtje op om zo een beetje fatsoenlijk bij mijn masseuse op audiëntie te gaan en me eens heerlijk te laten verwennen. Werkse voor vandaag en wellicht hoort u mij later nog. Met vriendelijke groet, uw immer wakend en alziend oog onderaan het wereld bolletje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Marcel

Ik ben Marcel Vis, getrouwd met Astrid Vis - Veen en vader van een zoon en een dochter en pseudo paps van een pseudo dochter. bij elkaar heb ik 5 kleinkinderen als we het manneke meerekenen van de vriendin van mijn zoon en dat doen we dus ook. Ik ben eigenaar van een massage praktijk in Middelburg en daar zelf ook werkzaam in als masseur en mijn vrouw houdt achter de schermen alles prima draaiende. Daarnaast heb ik nog een baan als customer service medewerker bij een haven bedrijf in Vlissingen. We proberen optimaal te genieten van het leven en daar hoort deze reis naar Zuid-Afrika bij. We hebben onze voorzichtige schreden al gezet in China en veel Europese landen. Deze reis gaan wij samen met 3 Belgische vrienden en de rest van een gezelschap ondernemen en zien daar dan ook heel erg naar uit. Als het half zo indrukwekkend wordt als China, dan zijn we al dik tevreden.

Actief sinds 23 Sept. 2014
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 10573

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 28 November 2014

Onze tweede reis

Landen bezocht: