godverdegodver deel 1 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu godverdegodver deel 1 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu

godverdegodver deel 1

Door: Marcel Vis

Blijf op de hoogte en volg Marcel

01 November 2014 | Nederland, Middelburg

Goede morgen nog niet ontwaakt Nederland. Sorry voor de titel van dit stukje, maar ik heb gister avond tot 00.30 uur zitten typen op deel twee en heb het verzonden maar het is niet gelukt. Ik zat hier op mijn bevallige bipsje op de grond want na al dat geklier en gemarteld was mijn batterij leeg en het oplaad kabeltje is erg kort. Ik zat op m'n kont op de grond naast het stopcontact tot in de nacht. En dan zie ik nu om 06.00 dat het niet verstuurd is. Gek word ik ervan. Dus ik zit alweer in de lobby te typen en de nachtportier die me gisteravond om half 1 weg zag gaan en nu om 0600 weer terug ziet zitten krabt zich achter zijn chocolade getinte oor en denkt er het zijne van. Astrid vroeg ook al met 1 oog half geopend wat ik nú weer ging doen maar ze kent me en laat me maar een beetje doen. Alles doe ik voor mijn fans, dat zien jullie toch hoop ik wel met die luie weekend oogjes. Welnu ik probeer het vasthoudend als ik ben gewoon weer opnieuw. We zijn nu in st Lucia en gaan vandaag naar de kust om daar de boel eens onveilig te maken.


  • 02 November 2014 - 00:02

    Jojo:

    wacht onder alle...omstandigheden nog steeds op een foto met en stooie hoed van assie???? waar bluuf die???? greetz Jo x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Marcel

Ik ben Marcel Vis, getrouwd met Astrid Vis - Veen en vader van een zoon en een dochter en pseudo paps van een pseudo dochter. bij elkaar heb ik 5 kleinkinderen als we het manneke meerekenen van de vriendin van mijn zoon en dat doen we dus ook. Ik ben eigenaar van een massage praktijk in Middelburg en daar zelf ook werkzaam in als masseur en mijn vrouw houdt achter de schermen alles prima draaiende. Daarnaast heb ik nog een baan als customer service medewerker bij een haven bedrijf in Vlissingen. We proberen optimaal te genieten van het leven en daar hoort deze reis naar Zuid-Afrika bij. We hebben onze voorzichtige schreden al gezet in China en veel Europese landen. Deze reis gaan wij samen met 3 Belgische vrienden en de rest van een gezelschap ondernemen en zien daar dan ook heel erg naar uit. Als het half zo indrukwekkend wordt als China, dan zijn we al dik tevreden.

Actief sinds 23 Sept. 2014
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 10598

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 28 November 2014

Onze tweede reis

Landen bezocht: