Hopla 1 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu Hopla 1 - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu

Hopla 1

Door: Marcel Vis

Blijf op de hoogte en volg Marcel

01 November 2014 | Nederland, Middelburg

En jawel, zoals ik beloofd had is hier uw o zo betrouwbare en intens plichtsbesefvolle Afrika reporter. Vandaag heb ik gezwommen tussen de meest gevaarlijke haaien waaronder de great White en noem ze maar op. Ik ben in enkel mijn zwembroekje de Indische oceaan ingegaan met nog enkele dappere mede reizigers en we zijn door de enorme surf waves een eind weg gezwommen. Heel erg eng als je weet wat voor killers daar rond zwemmen. Daarna op het strand verkleden en mijn vriend Guy vond het wel leuk mijn handdoek weg te halen toen ik net met 1 been in mijn pendekki wilde stappen zodat ik in m'n blote zij het wel lekker strak maar naar Afrikaanse begrippen verry white blote kont kwam te staan op het Afrikaanse strand. Ik geef daar zelf helemaal niets om maar er wordt daar gestolen als de raven en wat ik heb wil ik graag houden. En natuurlijk zijn daar weer een hoop foto's van in omloop. Wat ik allemaal toch niet voor jullie over heb. Astrid heeft dus misbruik gemaakt van mijn ongelukkige situatie en van mijn camera. Een uur of twee geleden zijn we met ons vijven sushi wezen eten, en dat was werkelijk geweldig en voor een prikkie. Veel gelachen met het personeel die ook super waren. Morgenochtend vertrekken we naar Durban en dat blijkt een enorm criminele stad te zijn. Dus uw nimmer vrezende, dappere en dood trotserende schrijver ter plaatsen zal als hij niet in een koel lade eindigd weer trouw konde doen van de verschrikkingen aldaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Marcel

Ik ben Marcel Vis, getrouwd met Astrid Vis - Veen en vader van een zoon en een dochter en pseudo paps van een pseudo dochter. bij elkaar heb ik 5 kleinkinderen als we het manneke meerekenen van de vriendin van mijn zoon en dat doen we dus ook. Ik ben eigenaar van een massage praktijk in Middelburg en daar zelf ook werkzaam in als masseur en mijn vrouw houdt achter de schermen alles prima draaiende. Daarnaast heb ik nog een baan als customer service medewerker bij een haven bedrijf in Vlissingen. We proberen optimaal te genieten van het leven en daar hoort deze reis naar Zuid-Afrika bij. We hebben onze voorzichtige schreden al gezet in China en veel Europese landen. Deze reis gaan wij samen met 3 Belgische vrienden en de rest van een gezelschap ondernemen en zien daar dan ook heel erg naar uit. Als het half zo indrukwekkend wordt als China, dan zijn we al dik tevreden.

Actief sinds 23 Sept. 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 10597

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 28 November 2014

Onze tweede reis

Landen bezocht: