toch verbinding - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu toch verbinding - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu

toch verbinding

Door: mv

Blijf op de hoogte en volg Marcel

06 November 2014 | Nederland, Middelburg

5 min geleden weer een heel verhaal verloren gegaan omdat het opeens verdwenen was dus maar weer opnieuw beginnen. Gisteren na één hele lange busreis hier aangekomen in de bush aan de kust in een schitterende lodge waar we met gezang en gedans werden ontvangen door het personeel. We zitten onderaan de Zuid oostkust van Afrika in één gebied dat heet; Quota Mout en hier wordt het de Wild Cast genoemd. Ondanks dat in de bush aan de kust zitten is het hier ongelofelijk mooi. Hier op 3 minuten vandaan is een prachtige Lagoon met schitterende natuur er omheen en inheemse dieren. Werkelijk te mooi om waar te zijn. Gisteravond is het feest geweest hier in de kroeg van de lodge en Astrid heeft zich eens lekker uit de naad gedanst. Ik iets minder want het is niet helemaal mijn ding, maar gezellig was het wel. Op 5 minuten ligt het Afrikaanse strand en daar wil ik vandaag zeker nog een duik in nemen maar het is oppassen want het stikt van de haaien hier waaronder ook de Great White. En met de grote mensen haai is het wel leuk ontbijten, maar minder natuurlijk als jij het ontbijt bent. Dus bij minder helder water door wind en stroming is het lastig want dan zie je ze niet aankomen en ik ontbijt in dit geval liever alleen. Ik zal wat foto's van de Lagoon bijvoegen dan begrijpt iedereen waarom ik nog niet terug wil. Het is oppassen hier op deze schitterende lodge, want zo zit je met een ijsje in je hand op het terras en zo zit je een weghollende aap met dat zelfde ijsje uit te zwaaien. Dat gaat rap hoor.... Ik zit nu na een geweldig ontbijt in de lounge dit te maken en voor vanmiddag zit er een boottocht aan te komen dus dat wordt leuk. De kans is groot dat ik deze week tussen de haaien ga duiken, al zou ik dat liever tussen de walvissen doen, en ook die kans is nog aanwezig.
Ik heb geslapen als een pasgeboren baby ( Ik heb ook een rein zieltje ) natuurlijk, en met het geluid van de Indische Oceaan en toch midden in de bush is zo slapen een hele aparte gebeurtenis. ( erg romantisch ook )


  • 06 November 2014 - 10:13

    Rosa Goetstouwers:

    hallo iedereen,het gaat jullie heel goed zie ik,daar ben ik blij om.
    het zal jullie spijten als je terug komt,hier is het nat,koud en donker !maar de herfstkleuren zijn ook mooi he!ik raak maar niet op de site van mijn kleine broertje maar jij geegt hem en Gerdkje mijn groetjes wel door he.Alvast nog veel genieten en tot horens xxx

  • 06 November 2014 - 11:02

    Jeanet:

    Hoi as en marcel,

    Heerlijk om jullie reis verslag te lezen,
    Zo genieten wij vanuit nederland ook mee.
    Heeeeel veel plezier nog, xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Marcel

Ik ben Marcel Vis, getrouwd met Astrid Vis - Veen en vader van een zoon en een dochter en pseudo paps van een pseudo dochter. bij elkaar heb ik 5 kleinkinderen als we het manneke meerekenen van de vriendin van mijn zoon en dat doen we dus ook. Ik ben eigenaar van een massage praktijk in Middelburg en daar zelf ook werkzaam in als masseur en mijn vrouw houdt achter de schermen alles prima draaiende. Daarnaast heb ik nog een baan als customer service medewerker bij een haven bedrijf in Vlissingen. We proberen optimaal te genieten van het leven en daar hoort deze reis naar Zuid-Afrika bij. We hebben onze voorzichtige schreden al gezet in China en veel Europese landen. Deze reis gaan wij samen met 3 Belgische vrienden en de rest van een gezelschap ondernemen en zien daar dan ook heel erg naar uit. Als het half zo indrukwekkend wordt als China, dan zijn we al dik tevreden.

Actief sinds 23 Sept. 2014
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 10594

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 28 November 2014

Onze tweede reis

Landen bezocht: