dag 5 afrika - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu dag 5 afrika - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu

dag 5 afrika

Door: Marcel Vis

Blijf op de hoogte en volg Marcel

24 Oktober 2014 | Nederland, Middelburg

En Hopla. ...ik ben er alweer. Zoals beloofd natuurlijk,,,.........en met de foto's
Wij zitten in een prachtig lodge gebeuren met kleine huisjes met rieten daken op de Afrikaanse vlakten waar de wilde beesten ook gewoon leven en rondlopen. Vanmorgen b.v. werden wij wakker terwijl een eind verder 3 giraffen al in de bomen aan hun ontbijt begonnen waren. Wij kijken vanuit ons bed zo over de vlakten dus met een net opkomende zon boven de bergen aan het eind van ons zicht is het onvergetelijk wakker worden. Ik moest me even achter mijn lieflijke kleine oortjes krabben om te beseffen dat ik het echt meemaakte. Na wederom een geweldig ontbijt zijn we op pad gegaan de bus naar de blye rivier en de treur rivier. En ja dit schrijf je met een y. Vervolgens naar een enorm ravijn met hele mooie watervallen en daar hebben wij samen erg van genoten natuurlijk. Daar liepen ook apen rond en daar heb ik ook foto's van gemaakt. Er was een aap bij met blauwe ballen,...Ja hoor echt waar ja dames óók daar heb ik bewijs van. Daarna lekker wezen lunchen en toen naar een plek waarde voortrekkers ( zoek maar lekker op ) voor het eerst goud vonden en daar houd ik wel van. Geschiedenis was een sterk vak van mij op school,..Sterker nog. .mijn beste vak, mijn enigste sterke vak weliswaar maar toch. Ik begrijp dat jullie bibberend in het gure slachtoffers makende herfstweer, stinkend jaloers naar jullie scherm zitten te koekeloeren en hoe zielig ik het ook voor jullie vind,...ik geniet er stiekem heel erg van. Astrid en ik zijn wel enorm dankbaar dat wij dit mogen en kunnen doen, en zien hoe erg de armoede is terwijl ze zo vriendelijk blijven. Ik knuffel me helemaal gek met die zwarte dames hier. Vanmorgen tijdens het ontbijt kwamen alle kamermeisjes hier zingen en dansen, en dat was grandioos. Dat zouden ze bij Verbruggen ook eens moeten doen. Morgen vertrekken we vroeg naar het Kruger park en dat gaat ook weer een klapper worden. Jongens wat een mooie vrouwen hier,,,, jonge jonge en veelwijverij is hier ook al toegestaan. Astrid vindt het ook goed, maar het gaat me veel geld kosten zegt ze. Maar ja dat zit allemaal in deze reis dus ik ben weer ridder te voet. Zo het is weer laat genoeg geworden en ik moet morgen weer als een Tarzan in spe de held uithangen dus ik stop ermee en zet er nog wat foto's op. Wel te rusten, slaap lekker en lief zijn voor elkaar. Uw muskieten trotserende persmuskiet.


  • 24 Oktober 2014 - 22:45

    Rosa Goetstouwers:

    hallo luitjes, het is dus grondioos he!ik ben blij dat jullioe zo genieten! veel liefs aan iedereen xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Marcel

Ik ben Marcel Vis, getrouwd met Astrid Vis - Veen en vader van een zoon en een dochter en pseudo paps van een pseudo dochter. bij elkaar heb ik 5 kleinkinderen als we het manneke meerekenen van de vriendin van mijn zoon en dat doen we dus ook. Ik ben eigenaar van een massage praktijk in Middelburg en daar zelf ook werkzaam in als masseur en mijn vrouw houdt achter de schermen alles prima draaiende. Daarnaast heb ik nog een baan als customer service medewerker bij een haven bedrijf in Vlissingen. We proberen optimaal te genieten van het leven en daar hoort deze reis naar Zuid-Afrika bij. We hebben onze voorzichtige schreden al gezet in China en veel Europese landen. Deze reis gaan wij samen met 3 Belgische vrienden en de rest van een gezelschap ondernemen en zien daar dan ook heel erg naar uit. Als het half zo indrukwekkend wordt als China, dan zijn we al dik tevreden.

Actief sinds 23 Sept. 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 10582

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 28 November 2014

Onze tweede reis

Landen bezocht: