Zo, ...nu de foto's nog - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu Zo, ...nu de foto's nog - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marcel Vis - WaarBenJij.nu

Zo, ...nu de foto's nog

Door: Marcel.Vis

Blijf op de hoogte en volg Marcel

08 November 2014 | Nederland, Middelburg

Zoals beloofd zou ik nog wat foto's plaatsen nadat ik terug gekomen was van het strand. Dus dat ga ik zo even doen, maar eerst even dit, toen wij vanmiddag terug kwamen uit de binnenstad van Port Elisabeth had ik een taxi aangeroepen, met daarin een hele donkere chauffeur die zo bleek uit Senegal afkomstig was. ( lees deze zin nog eens goed, wat een briljante woordspeling ). Maar goed hij reed zoals bijna iedereen hier in een Toyota maar deze was volgens mij als eerste van de band gerold toen Toyota zijn eerste fabriek opende. Ongelofelijk wat een Afrikaanse afgang van een kansloos barrel was dat. De ducktape mobiel zeg maar, als hij zijn raampje wilde dichtdoen, trok hij het achteloos omhoog en dat wij niet met de bodem achter zijn gebleven mag een Gods wonder heten. Eigenlijk nadien beseften wij dat ook zo'n taxi nemen niet geheel zonder risico is. Want stel hij rijdt een stukje braakliggend terrein op en stopt tussen bv twee containers waar enkele boosaardige companen ons van goud, geld en pas aangekochte goederen ontdoen en ons gewoon berooid al dan niet in leven achterlaten. Ja dat lijkt als je daar zit een vreemd verhaal, maar als u hier zou zijn dacht u daar wel even anders over. En over vreemd gesproken, kwamen we net van het strand vandaan staat er op het eind van het zandpad zo'n 25 meter voor de boulevard een buitendouche om b.v. je voeten te spoelen. Staat daar helemaal open en bloot gewoon een jonge zwarte vrouw geheel poedelnaakt zichzelf af te spoelen. Ik wilde wel snel foto's maken natuurlijk maar ja wat als ze het ziet of iemand anders. Ik heb vanaf buikhoogte toen we dichterbij kwamen stiekem geprobeerd maar toen had ze al een slip aan en geweldig is die foto niet. Morgen zal ik hem plaatsen want hij staat op het toestel. Echt waar en voor diegenen die mij om onverklaarbare redenen niet geloven, vraag het Astrid en die liegt nooit. Welnu ik doe even de foto's want we gaan zo uit eten, geweldig vis kun je hier eten, heel romantisch op de boulevard, dus tot later en geniet van het weekend. Morgen ga ik walvissen spotten dus weer een leuk verhaal hoop ik.


  • 08 November 2014 - 19:29

    Corinne:

    Hahahaha! Ik lach me ziek om je woordspelingen echt waar! Maarre...die vogeltjes hebben nu wel gezien, nu wachten we op blote vrouwen onder een buitendouche!!

  • 09 November 2014 - 01:00

    Jojo:

    een woord.....het is volle bak genieten..... wat een verslag Mars.... je bent me er een! Greetz Jojo x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Marcel

Ik ben Marcel Vis, getrouwd met Astrid Vis - Veen en vader van een zoon en een dochter en pseudo paps van een pseudo dochter. bij elkaar heb ik 5 kleinkinderen als we het manneke meerekenen van de vriendin van mijn zoon en dat doen we dus ook. Ik ben eigenaar van een massage praktijk in Middelburg en daar zelf ook werkzaam in als masseur en mijn vrouw houdt achter de schermen alles prima draaiende. Daarnaast heb ik nog een baan als customer service medewerker bij een haven bedrijf in Vlissingen. We proberen optimaal te genieten van het leven en daar hoort deze reis naar Zuid-Afrika bij. We hebben onze voorzichtige schreden al gezet in China en veel Europese landen. Deze reis gaan wij samen met 3 Belgische vrienden en de rest van een gezelschap ondernemen en zien daar dan ook heel erg naar uit. Als het half zo indrukwekkend wordt als China, dan zijn we al dik tevreden.

Actief sinds 23 Sept. 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 10581

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 28 November 2014

Onze tweede reis

Landen bezocht: